Brandul nostru

BRANDUL

CALITATE

Nivelul de excelență din punctul de vedere al satisfacerii ansamblului de proprietăţi şi caracteristici al produselor pe care TURBOMECANICA le livrează clienților săi

CAPABILITATE

Capacitatea noastră de a produce orice piesă sau subansamblu din compunerea motoarelor și cutiilor de transmisie ale elicopterelor de dimensiuni mici și medii

FLEXIBILITATE

Capacitatea de a reacționa rapid la schimbările cerințelor clienților referitoare la tipologia, cantitățile și termenele de livrare ale produselor
BRANDUL
NOSTRU

Calitate. Capabilitate. Flexibilitate

TURBOMECANICA a câștigat un loc important în lanțul de aprovizionare a marilor producători de sisteme de propulsie prin demonstrarea permanentă a capacității de asigurare a calității produselor livrate, de diversificare a capabilităților tehnice și de utilizare eficientă a capacităților de producție și nu în ultimul rând a capacității de operare în baza unor nevoi flexibile.
La baza reputației noastre stau experiență inginerească, sistemul de asigurare a calității și procesele speciale aprobate de NADCAP, alături  de înalta calificare, pasiunea și loialitatea specialiștilor.

În prezent, ne concentrăm efortul pe îmbunătățirea continuă a culturii organizaționale, adăugând ansamblului de valori ale companiei o viziune și o abordare orientate spre client.
„Calitate. Capabilitate. Flexibilitate.” este afirmarea brandului nostru și reprezintă valorile esențiale ale companiei.

Brandul nostru nu este numai o afirmație, ci reprezintă angajamentul nostru față de clienți.
Este promisiunea noastră!

 

VIZIUNEA

MISIUNEA

VALORILE SOCIETĂȚII

BRANDUL
NOSTRU

Calitate. Capabilitate. Flexibilitate

TURBOMECANICA a câștigat un loc important în lanțul de aprovizionare a marilor producători de sisteme de propulsie prin demonstrarea permanentă a capacității de asigurare a calității produselor livrate, de diversificare a capabilităților tehnice și de utilizare eficientă a capacităților de producție și nu în ultimul rând a capacității de operare în baza unor nevoi flexibile.
La baza reputației noastre stau experiență inginerească, sistemul de asigurare a calității și procesele speciale aprobate de NADCAP, alături  de înalta calificare, pasiunea și loialitatea specialiștilor.

În prezent, ne concentrăm efortul pe îmbunătățirea continuă a culturii organizaționale, adăugând ansamblului de valori ale companiei o viziune și o abordare orientate spre client.
„Calitate. Capabilitate. Flexibilitate.” este afirmarea brandului nostru și reprezintă valorile esențiale ale companiei.

Brandul nostru nu este numai o afirmație, ci reprezintă angajamentul nostru față de clienți.
Este promisiunea noastră!

VIZIUNEA

01

VIziunea

TURBOMECANICA S.A. dovedeşte  istoric o abordare de nivel înalt în ceea ce priveşte asigurarea calităţii produselor şi serviciilor sale, dinamism şi inovare.

Oferind produse şi servicii de înaltă calitate, cu o atitudine constant dinamică şi axându-se pe inovare, TURBOMECANICA S.A poate deveni o opţiune constantă pentru clienţii săi şi poate fi recunoscută ca fiind liderul pieţei româneşti în domeniul aeronautic.

MISIUNEA

02

MISIUNEA

Scopul TURBOMECANICA S.A. este să se permanentizeze ca furnizor de componente şi reparaţii pentru industria aeronautică şi pentru alte domenii de inalt nivel tehnologic, menţinând un standard de calitate ridicat pentru produsele fabricate/reparate, care să asigure satisfacţia clienţilor tradiţionali, atragerea de noi clienţi, câştiguri optime şi profituri pe termen lung.

Toate activităţile societăţii vor fi în concordanţă cu responsabilităţile sale faţă de investitori, clienţi, organisme de reglementare, salariaţi şi opinia publică şi cu preocupările sale pentru dezvoltarea şi utilizarea optimă a resurselor naturale şi protecţia mediului.

Renumele şi experienţa TURBOMECANICA S.A. în furnizarea de produse/servicii de înaltă tehnicitate şi calitate creează premisele construirii unui parteneriat pe termen lung cu toţi partenerii de afaceri într-un climat de respect şi încredere reciprocă.

VALORILE SOCIETĂȚII

03

Valorile societății

Valorile pe care ne bazam în realizarea misiunii noastre sunt:

1. Excelenta serviciilor si aplicarea de principii solide de etica prin:

  • Accent pe intelegerea si analiza nevoilor clientilor;
  • Asigurarea calitatii produselor/serviciilor prin implementarea standardelor de calitate si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii performant;
  • Respectarea reglementarilor proprii si ale celor solicitate de clienti sau organisme de reglementare;
  • Flexibilitate si promptitudine în oferirea de solutii adecvate satisfacerii cerintelor acestora;
  • Respect, moralitate, integritate si corectitudine;
  • Confidentialitate si transparenta;
  • Promptitudine;
  • Experienta si dezvoltare continua a competentelor;
  • Imbunatatirea permanenta a serviciilor oferite;
  • Respectarea cadrului de reglementare si a legislatiei in vigoare.

2. Consolidarea investitiei care sa asigure satisfactia tuturor actionarilor

3. Crearea unui parteneriat strategic între management si angajati prin:

  • Conducere prin obiective strategice si operationale clare;
  • Dezvoltarea unui profil profesional si personal al angajatilor corespunzator celor mai inalte standarde de etica profesionala si pregatire tehnica;
  • Instruirea permanenta si motivarea pe termen lung a angajatilor, asigurînd satisfactia in munca si loialitatea fata de companie;
  • Managementul carierei si managementul performantei;
  • Crearea unui climat intern modern si adecvat afirmarii spiritului de echipa.

01

VIziunea

TURBOMECANICA S.A. dovedeşte  istoric o abordare de nivel înalt în ceea ce priveşte asigurarea calităţii produselor şi serviciilor sale, dinamism şi inovare.

Oferind produse şi servicii de înaltă calitate, cu o atitudine constant dinamică şi axându-se pe inovare, TURBOMECANICA S.A poate deveni o opţiune constantă pentru clienţii săi şi poate fi recunoscută ca fiind liderul pieţei româneşti în domeniul aeronautic.

02

MISIUNEA

Scopul TURBOMECANICA S.A. este să se permanentizeze ca furnizor de componente şi reparaţii pentru industria aeronautică şi pentru alte domenii de inalt nivel tehnologic, menţinând un standard de calitate ridicat pentru produsele fabricate/reparate, care să asigure satisfacţia clienţilor tradiţionali, atragerea de noi clienţi, câştiguri optime şi profituri pe termen lung.

Toate activităţile societăţii vor fi în concordanţă cu responsabilităţile sale faţă de investitori, clienţi, organisme de reglementare, salariaţi şi opinia publică şi cu preocupările sale pentru dezvoltarea şi utilizarea optimă a resurselor naturale şi protecţia mediului.

Renumele şi experienţa TURBOMECANICA S.A. în furnizarea de produse/servicii de înaltă tehnicitate şi calitate creează premisele construirii unui parteneriat pe termen lung cu toţi partenerii de afaceri într-un climat de respect şi încredere reciprocă.

03

Valorile societății

Valorile pe care ne bazam în realizarea misiunii noastre sunt:

1. Excelenta serviciilor si aplicarea de principii solide de etica prin:

  • Accent pe intelegerea si analiza nevoilor clientilor;
  • Asigurarea calitatii produselor/serviciilor prin implementarea standardelor de calitate si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii performant;
  • Respectarea reglementarilor proprii si ale celor solicitate de clienti sau organisme de reglementare;
  • Flexibilitate si promptitudine în oferirea de solutii adecvate satisfacerii cerintelor acestora;
  • Respect, moralitate, integritate si corectitudine;
  • Confidentialitate si transparenta;
  • Promptitudine;
  • Experienta si dezvoltare continua a competentelor;
  • Imbunatatirea permanenta a serviciilor oferite;
  • Respectarea cadrului de reglementare si a legislatiei in vigoare.

2. Consolidarea investitiei care sa asigure satisfactia tuturor actionarilor

3. Crearea unui parteneriat strategic între management si angajati prin:

  • Conducere prin obiective strategice si operationale clare;
  • Dezvoltarea unui profil profesional si personal al angajatilor corespunzator celor mai inalte standarde de etica profesionala si pregatire tehnica;
  • Instruirea permanenta si motivarea pe termen lung a angajatilor, asigurînd satisfactia in munca si loialitatea fata de companie;
  • Managementul carierei si managementul performantei;
  • Crearea unui climat intern modern si adecvat afirmarii spiritului de echipa.